im not afraid to cry

Goddagens
eller godkväll kanske man säger, förlåt för en dålig uppdatering, men det har inte hunnits med. Men jag drar dagen nu då. Började med skola som vanligt och efter skolan så åkte jag och felicia in till stan, köpte lite små tjaffs och en jacka och Felicia färgade håret på en frisör. Efter stan så åkte vi hem till Felicia också åt jag dära, det blev pizza, det var gott. Sedan duschade vi, pluggade och pratade osv osv..vi kom in på ett samtal som är väldigt intressant att prata om. Eller jag tycker det är intressant och vad ni tycker vet jag inte, men vad det var om tänker jag inte heller ta upp för ingen av er har något med det och göra. Men en sak säger jag bara vilka jävla idoter det finns, ingen ska få göra sådär mot mina kompisar. Såna som er bode fan inte finnas, seriöst.





Allt för idag / j


Kommentarer
Postat av: anna

Jätte snygg jacka vars är den köpt ? :)

2008-11-29 @ 12:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback