i'm ready for a change

Såja, nu är jag redo för att blogga.
 
Mitt skrivarhumör har kommit och hälsat på, so watch out folks! Hm, jag har varit på bra humör hela dagen, (motsatsen mot igår) jag har varit ute och gått i byn och träffat på en massa pojkar. Pretty perfect day med andra ord! Att leva för stunden är verkligen någonting jag uppskattar, nu när jag väl har börjat med det :) Det kändes så skönt att släppa taget om alla ångesttankar och krav idag, jag mår fan inte bra av dom. Har även kollat på idol och jag tycker helt klart anna och Kewin var bäst när dom gjorde deuett, eller vad det nu heter. Sitter nu och pratar med Petter från älvsbyn som säger att han drömt om mig. Haha, så nu ska jag säga låt höra! :) Ska bli intressant att höra vad han drömt om. Annars så är det inte så mycket jag har att säga, var social med mig!: ) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback