inte någon tjej som alla andra

hej på er, hade bara tänkt att säga godnatt. men vet ni? innan jag lägger mig så hade jag tänkt dra kvällen snabbt. Efter skolan då jag kom hem så gjorde jag hemma gjord glass, fyfasen vad gott de är (; sen ringa världens bästa vän vid namn Sofie och frågade om jag kunde komma och sjävklart kunde jag det så jag åkte dit. Tog med mig datorn dit så vi satt vid datorn en stund, pratade mycket, gick ut & gick och gick till okq8 där vi köpte dricka och godis. Pratade litegrann om hur det blir i helgen när jag fyller år. Någon som har nå planer om vad man kan göra, hade iallafall tänkt äta middag först, efterätt och singstar. Men något mer borde man kunna göra. Vet du? nu ska jag slå på andra avenyn även fast jag sett avsnitten, men bara för att ha nånting att se på. Som det ser ut nu så blir det stan med Sofie, måste köpa hårfärg. uppdatering imorgon guy's

kram, jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback