Kvällens uppdatering

Här kommer uppdatering ifrån kvällen. Det började med att anna skjutsade mig till bergsviken där var Mattias, Henke och Jens. Här kommer en liten pinsam grej jag ser först Henke och Jens inne på gul & blå. Gick in dit då, sen så sa jag ahmen jag går till Mattias som jag trodde bodde kvar på sitt gamla ställe. Så jag gick dit då, öppnade dörren hos ett annat par, snacka om pinsamt. Trodde att jag hade gått in i fel ingång, men nej inte det. Så gick jag tillbaka till gul & blå där sitter mattias också. Berättar vad jag gjort och vi sattt och skratta åt det. Sen efter så sa killarna här har du nyckeln till lägenheten vi ska bara hämta crossen och göra nå grejs. Också förklara han att han bodde högst upp. Så gick jag dit dårå och inte fan passade nyckeln in, sprang tillbaka och där stod dom och asgarva också sa dom: jag har ju flyttat. Hur fan ska jag veta det? Så där har jag stått och försökt öppna dörren med fel nyckel. Pinsamt om dom hade kommit och frågad vad fan jag höll på med. Sen traskade vi till ica köpte godis & dricka. Sen åkte vi hem till Jens satt där och flådade ett bra tag och sedan åkte vi vidare till mattias mammas place. Vi körde fyrhjuling och mycket annat. Jag, Henke och Jens for ut och tukta litegrann, jävligt läskigt var det. Jag åkte bakom Henke med fyrhjulingen och Jens körde bakom med typ en mini cross? Sen kom Jennie senare på kvällen och när hon kom så bakade vi neger bollar med jordgubbströssel - mumma! Hände massa roliga galen heter, får väll se hur många blåmärken jag har när jag vaknar imorgon. Fan lyckad kväll var det. Fast vart trött gode fort så jag ringde efter hämtning och dom hämta mig strax efter 12 tiden. Hur var eran lördag? :) puss på mitt långa blogg inlägg!  Är svintrött orkar knappt hålla ögonen öppna, nu blir det sängen.
Godnatt sötnosar :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha;) jag kom ju före vi for med fyrhjulingen då vi var hos jens;>! på tal om ingenting;)!

2008-11-13 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback