looking at you and i see..

Tjoho, är hemma nu från en sväng på stan. Jag gick med Sofie. Och även Josse och en kille gick med oss, vet inte vem? Vi pratade med fellangirl lite om helgen då jag ska firas. Köpte hårfärg (brunt) ska färga i det bruna för det har blivit så urtvättad färg. Också köpte jag en turkos tunika från cubus. Som jag ska andvända på lördag. Lämnade också tillbaka ett par skor som jag köpte senast. Också la dom tillbaka pengarna på mitt kort så det blev värsta tjorv för pengarna kommer inte in förens imorgon tidigast. Och jag som hade tänkt köpa nya skor, men det får vänta. Ska ju hur som helst på stan med sofie på fredag också. Så får ta det då helt enkelt. Också bjöd jag Sofie på subbland, ruskigt gott =) Jag slänger in bilder när jag orkar och har tid. Nu ska vi gå hem till mig och färga håret och resultatet kommer senare!



Kram, jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback