lule by night

Har kommit hem från en sväng i lule och med mig hem har jag detta:


Ny väska ,Glas skål eller vad man nu ska kalla det, ska iallfall göra fint i mitt rum
med hjälp av denna. Och en ny klocka dock inte den som är på bilden, men en
som ser precis likadan ut fast lite större. Den kommer från farfar och en visare
hade gått sönder, men jag ska ju ändåså mest använda den för att jag tycker
det är fint. Men vet inte vars den tagit vägen, måste glömt den eller så är det
kvar i bilen.
 

Hjälpte även farfar att städa i sin lägenhet och fort gick det undan. Vi dammtorka,
skura, dammsög och fixade lite grejer på sin plats m.m Ska nog hjälpa honom
att julpynta innan jul också, du vet han vet ju inte hur han ska ha det. Egentligen
var denna dag till för att plugga men hade verkligen ingen ork. Men tur jag har en
dag till på mig. Och imorgon slutar jag tidigt så mer tid till pluggning då. En till sak
jag borde nämna, att det blir inte så att jag åker till Stockholm/köping nu i jul. Utan
det blir på sportlovet istället. Då skulle vi shoppa i stockholm och även försöka hinna
med att åka på färga. Vi åkte på färga förr förra året på (birka paradise) så nu skulle
det vara kul att testa något nytt. Men nu ska jag tvätta mig i ansiktet och sedan lägga mig
kl är ju 22,30 och igår kväll kom jag inte tills säng förens 01,00. Sovgott och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: R

najs saker babe :* saknardig :)

2008-11-11 @ 23:14:15
Postat av: Anonym

vart har du köpt din väska?

2008-11-12 @ 10:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback