one love

Nu när jag fick lite tid över så tänkte jag snabbt uppdatera om gårdagen. Först så hade jag inte tänkt fara för var inte så värst tagg, men det vände fort. Åkte iallafall dit, var med josefine, felicia, jennie, ullis, alexandra, moa, felice, elin och en massa flera. Det vart en lyckad kväll. Dom hade kondomregn och jag lyckades fånga 19st, men tappade bort 2. Och block44 uppträde också, inte för att jag lyssnar på dom så mycket, men det har väll hänt nångång. Pappa hämtade mig när det var slut och då for vi ut och körde lite bil, så var vi hemma kl 2. Nu på morgonen har jag och pappa varit på in en snabbis på dollarstore, men det var inte länge vi var där eftersom pappa skäms att handla dära. Och alldeles nyss vart jag överraskad av pappa av en rolig sak. Den kommer här nedanför på bild.


Detta var då min klädsel.

lysande banden.

Denna kom pappa in med, han kom och sjönd. Ändå söt han är! Och givet var det ju roligt. Men egentligen så fyller jag inte år förens på måndag men ikväll ska jag ha party hos mig.

Kommentarer
Postat av: moster

GRATTIS I FÖRSKOTT GUMMAN

HOPPAS DIN KVÄLL BLIR BRA KRAM

2008-11-22 @ 16:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback