SNÖSTORM I PITEÅ

Jag både avskyr och överskattar detta väder. Det positva är att snön äntligen kommer, för nog har vi snö istället för regn och slask? också kan man ju köra skoter. Men det som är det negativa med denna storm som är idag är att det kan hända många olyckor och det är allmänt jobbigt när det blåser. Nog skrivet om det, kom hem från skolan för ett tag sedan och jag hade förväntat mig att vi skulle gå ut och äta middag på golden eller thaigarden eller nått liknande ställe eftersom det är min födelsedag, men inte det. Men vi skulle ta det på fredag, för då jobbar inte pappa. Så nu har jag ätit och hade tänkt klä mig för jag ska förhoppningvis ut med skotern med Jens och kanske någon fler? Vi får se. Kanske slänger in ett inlägg sen. Ha det bra, kram.

http://www.family.se/vi/1085183.htm?ca=1_a nämen titta, såg nydligt att moster lagt in.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nyligt heter det sötis!

2008-11-24 @ 20:34:28
Postat av: Anonym

de blir inte bra när du försöker använda ord som du inte förstår dig på=) de heter i sammanhanget uppskattar och inte överskattar

2008-11-30 @ 04:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback