so what, i'm still a rockstar!

Nu är det så gott som klart i mitt rum. Tavlan har fått kommit på sin plats. Och nöjd det är jag! Nu är det mesta klart enda som fattas är ett litet skrivbord där jag kan ha min bärbara dator. Och där jag kan sitta där jag behöver plugga. Men pappa skulle komma med lite förslag sen. Han är å soptippen nu och slänger lite gamla möbler. För dom har ju köpt ny säng till dom, sängbord och allt möjligt. Men iallafall idag är det sista dagen på lovet. Hade velat göra något kul då, men det återstår att se vad jag gör. Det blev då ingen solning för Sofie hade inga pengar! Men då blir det sola onsdag och det ser jag fram emot, det är så skönt. Hade nu tänkt ta fram spa grejerna och enbart ta hand om mig själv. Ikväll är det andra avenyn för er som inte visste det. Jag gillar den serien. Och ni som inte sett den, kan ju ta er en titt. Ikväll kl 8 på kanal 1, hoppas jag sa rätt nu. Man kan även kolla på internet på svt.se sen väljer ni "andra avenyn" och sen trycker ni på en grön ruta då det står : öppna play prima. Så kommer det fram alla pogram under denna säsong. Filmen handlar då om olika familjer i ett sämhälle. Det handlar om deras vardag, deras problem och man får även ta reda på mycket smått och gott som är bra. Ge den en chans. Förövrigt så har jag inte så mycket mer att tillägga, vi hörs under dagen!



Sådär blev det med tavlan över sängen! Vad tycker  ni?

Take care


Kommentarer
Postat av: R

snyggtfan! ;)

2008-11-02 @ 15:34:18
Postat av: R

snyggtfan! ;)

2008-11-02 @ 15:35:23
Postat av: R

snyggtfan! ;)

2008-11-02 @ 15:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback