stockholm here i come

Hallåj sötnosar, redan vaknat? Imorse vaknade jag gode tidigt för att vara jag, men det känns skönt att inte sovit bort hela dagen. Dagen kommer tillbringas med JP det var ett bra tag sen vi umgicks så det ska bli riktigt roligt faktiskt. Vi kommer säkert vara med Jens, Henke och Mattias också. Ni får se helt enkelt, men idag kände jag mig sugen på att köpa flått och vara ta det lugnt. Det skulle inte sitta helt fel. Idag ska vi även boka billjetterna till Stockholm, det ska bli så otoligt skönt att komma bort från Piteå- helt less denna stad. Men nu ska jag ta och stiga upp från sängen och slå på te. Sen ska jag sitta framför tv:n. Hörs sen dårå! :)



Kommentarer
Postat av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

ÅH JAG VILL OCKSÅ FÖLJA, ORÄTTVIST.. LÄMNA MIG INTE HÄR PEARL :((

2008-11-08 @ 13:52:58
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback