the world greatest is you <3

Förbaskat också idag kom mina omdömmen. Fast egentligen tycker jag inte att dom var så farliga. Det var väll mestadels matten, men det är ju mitt svagaste ämne så inget jag skäms för. Fast det som är mindre bra är att det är inte ens säkert om jag kommer få G? Och om jag inte får G så har jag ju inge bekymmer om vad jag ska gå, för då måste man gå iv. Vilket jag inte vill. Måste fasen ta tag i dehär nu. Förövrigt var allt annat helt okej. Också fick vi papper om öppet hus på gymnasiet 29 nov. Så dit ska jag då med pappa för att få reda på mer om ad det handlar om. Tycker dedära är ett jätte svårt val, att veta vad man vill gå när man går i nian? Men nu är det så det är så jag får stå ut och alla andra med! Kiki och Olle var förbi hära en sväng och lämnade pengar åt mig som snart fyller år(!!) För dom kunde  inte komma på söndag när vi har "släckt" kalas eller vad man nu ska kalla det. Nu hade jag tänkt ta mig en dusch och sedan ringa Sofie. För ska väll troligtvis vara med henne idag. Och vad vi ska göra, det vet jag inte ännu =)



Kram, jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback