on and on it's up to you..

Här snöar det förfullt. Snöar det hemma i piteå med? Var ute och tog mig en promenad och då fick jag syn på en skidbacke. Så hit har jag tänkt åka i vinter, antingen med sällskap eller sj! Det är ju  bara ta bussen och det bästa av allt är ju att patrik och johanna bor precis bredvid så det är ju nära och bra! Känns verkligen drygt att vara öde, vill bara hem och umgås. Men hemfärd blir imorgon efter dopet. Haha, en rolig sak har jag att säga. Eller rolig och rolig, men låt höra: Jag skulle byta blöjja på min tremänning ludde precis när jag tagit bort blöjjan och ska stoppe en ny så pinkar han värsta fontänen och ni tror inte att det spruta på mig? - jo, det gjorde det. Haha! Väldigt mysigt, eller så inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback