I'M FREEEEEZING!

vaknade 7,30 och låg kvar och snoozade en halv timma. la ett ben utanför sängen, och det tog inte länge tills hela kroppen låg på golvet! Tog bussen 8,10 sedan började vi med nationella prov i matte. Det gick ändå bra för att vara jag och matte är ju då mitt svagaste ämne. Man kunde ligga på medel 4,5 och jag låg på 3 : ) Idag är det torsdag härligt snart är det helg igen, veckodagarna går så snabbt. Men det är ju bara bra. Idag har jag varit allmänt trött och fryst och ja allt man kan tänka sig. Jag är bara så less allt. Ork it.


Kommentarer
Postat av: R

blockat mig på msn? :S

2008-11-06 @ 18:33:02
Postat av: emp

jävligt söt bild!:)

2008-11-06 @ 19:56:17
URL: http://empshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback