äntligen hemma

Äntligen hemma - måste jag verkligen säga. Har suttitt ute i nästan en halvtimma ute i regnet och väntat på att pappa skulle komma hem. Hade ju ingen nyckel med mig. Nu ska jag berätta om dagen började med stan som jag redan berättat också färgade jag håret/klippte på emmy. Resultatet blev riktigt bra. Ni kanske kan få ta del av bild senare. Sen såg vi en film och sedan kring åtta begav vi oss till någon ...Svensson. Där var det en massa fler. Sedan for vi på någon fest som var jävla torr. Det var inte roligt. Så jag och Emmy for hem till henne sedan for vi till stan och sedan hem. Ikvällen var bra men det slutade mindre bra. Folk blev lite sura på varandra och regnet öste ner. Orkar inte berätta något mer i detalj för jag är himla trött, nu blir det sängen. En sak till, har väldigt ont i hela min kropp efter badet i boden, jag flög in i väggarna när vi åkte "laborinten" hittade själv på namnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback