as we go on

Igår kväll var vi hos pernilla, det var jag, Sofie, Angelica och Bränkan först och främst. Sen begav vi oss till Robert där han och Pelle var. Sen öste det in folk från ingenstans, kul var det ändå till pelle typ började misshandla mig? eller vad ska man kalla det, han slängde omkring mig överallt han slog mig och typ slicka över hela min kropp, men det är likt han. Han är alltid kåt. Nog för att det var på skämt men har ändå blåmärken idag & det är fan inte snyggt. Sen skjutsade Marcus mamma hem mig kring 2 tiden. Gick och la mig direkt för jag var himla trött. Och nu sitter jag hära är fortfarande trött eftersom jag inte har fått sova ut. Men ska ta mig en dusch så kanske jag blir piggare. Ikväll ska jag vara med Sofie, hon är ensam hemma så vi ska väll vara med några fler? och typ bara ta det lungt. Jag ska nog övernatta hos henne också. Vad har ni för er en lördagkväll?:)  Dags att kila, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback