bad i boden

Kom hem för ca 15 min sen. Tänkte uppdatera nu om dagen eftersom det inte har hunnits med. Det började ju med skola. (Min sista skoldag innan lovet) Pär hämtade mig direkt efter. Också körde vi till godishuset där vi köpte en massa flått och sedan körde vi vidare till luleå (storheden) där pär köpte en mobil på onoff. Sen åt vi middag på max. Eller vilken middag för mig, det blev markus glass som vart över. Sedan fortsatte vi på vår lilla resa ändå till boden där vi badade. Det var jätte roligt. Sen körde vi hem, vi tänkte hyra film och kolla på den hemma hos Rebecca, men jag for hem istället för det känns bara so konstigt när dom är i par. Så här är jag nu, gör ingenting speciellt. Pratar med Jens i telefon. Tänkte nu att ni skulle få ta del av bilderna från idag:


max ätarna.

Innan vi skulle hoppa i badet. Det fick bli shorts för mig eftersom jag inte hittade bekini trosorna. Och Felice har min svarta bekini och den är saknad!

Utsikten över badet.

Istället för glass så fick det bli sånna hära för min del. Ruskigt goda och knapriga!

Så söta, puss på er.

markusboy

lill smoooooookarna

Jag älskar dig.

Påväg hem från boden i bilen.

Det finns mycket mycket mer bilder, men orkar inte lägga in nåmera! Men tack för en värd kväll flickor och pojkar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback