but you don't really care for music doooooooooooja

Det känns som om det börjar  hända mera saker hära i lilla piteå. Det är så litet så det borde knappt finnas med på Sveriges karta. Jag vill bo i en större stad. Men hur som helst när vi hade skjutsat hem Evelina idag så står det poliser med blåljus på och letar något i diket, antingen kanske någon hade hoppat från bron eller så kanske dom letar något lik? Ingen aning, men nu tog jag typ det värsta också. Självklart kan det vara något mycket mindre, men vem vet? Det har hänt så mycket på sistone typ bränder, stöld, självmord, folk som rymmer ..m.m. Men nu har jag inte tid att sitta hära nåmera nu ska jag paka mina saker och sedan bege mig iväg till sötnos. Vad har ni för er ikväll? Vi hörs imorgon? Yes, we do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback