do you ever feel like breaking down..

Är nu hemma hos Sofie, vi har varit och solat.  Det  blev 30min och det känns ändå som om jag fick mig lite färg, men det är ju man vill bli? Det är ju mindre kul att sola om man inte blir brun. Då är det ju ingen vits med det. Det var iallafall jätte skönt. Fast hatar när man börjar svettas. Sen efter vi solat så for vi och köpte en stripsmeny på sunes. Och nu hade vi tänkt göra mys, ska också hjälpa Sofie med pluggandet!  Sen får vi se vad vi ska göra? Det blir inte att vara ute så sent för mig idag eftersom imorgon börjar min prao. Men slänger in ett inlägg när jag kommer hem, puss sötnosar!


Kommentarer
Postat av: malin

det där skulle inte ha suttit helt fel :)

2008-10-12 @ 17:12:50
URL: http://malinoberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Solar man mer än 10 ggr per år, så blir det skadligt :/

2008-10-12 @ 17:28:33
Postat av: Anonym

sunes!!!!!<3<3<3<3<3

2008-10-12 @ 18:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback