FY sjutton, jag är besviken

FY sjutton vad jag är besviken jusst nu. Precis när jag tagit på mig en ful t-shirt och kammat igenom håret och fuktat det litegrann så ser vi att någon måste tagit ur blekningspulvret från kartongen inne på coop, gud så irriterande, jag som hade tänkt få mig ny färgat hår till helgen, men nej tydligen inte. Om vi hinner så får vi ju färga imorgon, men man blir ju ändå besviken. Också har jag ju betalat för något som inte fanns. Inte för att det var nån stor summa pengar men iallafall. Får väll köpa ny färg imorgon och se hur det blir med färgningen. Jag åt upp min choklad som tröst ätande och nu ligger jag i en bäddsoffa bredvid Evelina där hon ligger i sin säng. Nu ska vi ha lite tjejsnack. Sånt där du vet vi tjejer gör. Sedan blir det väll sova, våran buss går 10 i 9 imorgon från hortlax in till centrum så jag kommer bli en aning tidig imorgon på min praktik. Men jag överlever. Det är iallafall jätte skönt att imorgon är min sista dag, för jag har redan hunnit få ont i fötterna, ryggen, armarna m.m. Men då vet jag ju hur det är att jobba på affär och det är något jag inte kommer göra i framtiden kan jag då säga redan nu. Det blir nogg bygg för mig, eller någon design linje, för jag älskar verkligen att designa, men det är nog inte så enkelt att komma in på det med mina" braiga " betyg. Men nu är det godnatt. Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback