godmorgon på er folket

Godmorgon på er. Nu undrar ni säkert varför jag är uppe såhär sjukt tidigt på ett lov.. Men igår när vi var på ikea så köpte jag ju en massa nya grejer som jag är ivrig för att sätta upp. Och då går det verkligen inte somna om. Också hade jag tänkt åka iväg och köpa en stor klocka jag skulle kunna ha på min vägg, annars blir det ju så tomt. Bara inte klockan kommer låta tick tack så sjukt högt för då går det verligen inte somna om. Det blir inge lan hos razer ikväll. Utan ska umgås med sofie. Vet inte ännu vad vi ska hitta på, men vi hittar alltid på något, så något blir det. Nu had ejag tänkt hjälpa mamma och pappa ochs ksruva upp mina nya möbler, nu när möjligheten finns. Snart börjar de jobba! Ensam hemma ikväll. Vad har ni för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback