Hallå sötnosar!

Nu är jag hemma, sista lektionen hade vi engelska prov. Det var första gången jag var nervös innan ett prov, men hyffsat bra gick det ändå. Kan då inte fått lägre än godkänt, för det gick ju ändå bra. Jag känner mig helt smällfet. Min pappa fyller 33år idag. Grattis till honom :) Ätit tårta och en massa fika, men det var gott. Idag är det tisdag och det innebär att plugga efter allt folk åkt hem. Vi ska redovisa inför klassen imorgon om hur våran prao var och det lär väll bli en ganska tråkig redovisning för mig eftersom min prao var inte bra alls. Men om jag inte hade valt klädbutik så hade jag kanske färväntat mig att det var kul och valt att jobba med det, så det var ju bra att jag testade och nu vet jag ju vad det innebär och det är inget för mig! Hur har er idag varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback