hallelujah

Nu är det helg och äntligen säger jag då. Veckan har absolut varit en av dom segaste veckorna i mitt liv. Men det kanske beror på hur tråkigt jag haft, eller? I morse när jag vaknade så började jag sjunga" jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väll rolig hurra" vad tror ni Evelina säger? Jo, då säger hon åh, det ska inte snöa för jag vill ju hinna köra moped. Men troligt att du kommer göra det, du fyller år i november synd baby. Nog om det, Sofie ville att jag skulle följa på fest hos Daniel, men tyvärr så kan jag inte. Har lovat att umgås med några tjejer ifrån min klass ikväll och det ska nog bli mysigt. Bilder? Ja, det kommer ju självklart ikväll, hade ni förväntat er något annat? Men nu hade jag tänkt hoppa i duschen och sedan köra mig i ordning, vi hörs sen va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback