i have a dream

Har jusst kommit hem. Har följt lillasyster och gjort hål i öronen, det blev riktigt fint. Sen efter det så for vi ut på jakt efter nya tavlor som jag ska ha över min säng. Tillslut så hittade vi, men vi kom på en smart ide. Att trycka ut bilder på mig och mina kompisar som vi sen ska föra över till ett riktigt stort kort, ni får se sen hur det blev. Följde också med och handlade mat för helgen plus något gott såklart, ovanligt? - Nä! Också köpte jag min favorit lotion som luktar himlarns gott. Men nu ska jag söka igenom lite bilder jag har hära på datorn och sedan välja ut vilka det blir. Vi hörs sen? Ja det gör vi. Ha det bra så länge, puss!


Dehär är då det som ska bli en tavla:)

Erkänn nu  blev du lite sugen va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback