I need a hero

Idag var det en skön dag, vi slutade kl2 och sista passet var elevens val (must) som jag då har valt. Vi har fått ännu en ny låt som ska framträdas på musten. Låten heter: Girls just wanna have fun. Måste bara tillägga att det låter riktigt förjävligt. Dom som är sämst ska sjunga långa verser. Nu tänker ni hur kan du säga sådär? Jag menar inte att jag skulle gjort et bättre, men jag vet ju att jag inte är bra på sjunga så jag tar ju inte en egen vers heller. Jag och mina flickor hoppade av och börjar med en egen låt. Vi har bara inte bestämt vilken det blir, men vi har några förslag : I need a hero och en till låt som jag inte kommer ihåg vad den heter. Det blir nog bra. Men jag är mest nervös när det ska framträdas inför hela skolan, föräldrar och mellanstadie. Men det finns ju ändå inget att skämmas över nu när man är störst på skolan. Har som inget intressant att säga så nu har ni fått ta del av lite ointresserade saker. Men jag har inte tvingat er till att läsa, det gör ni som ni vill. Men jag ska städa mitt rum nu. Sedan blir det att umgås med Sofie, vi hade tänkt åka iväg och sola om inte det så vet jag inte. Ska försöka hinna med att skriva ut labbraporterna jag har gjort på datorn. För dom ska in på fredag. Men nu ska jag kila, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback