i need you

Fick nyss ett sms och såhär stod det "vi tänder ett ljus för Caroline med familj. Fredag kl 20.00, sänd vidare till alla dina vänner på din kontakt lista" Jag kan ju börja med att säga att detta har funnits i mina tankar ändå sedan det hände. Och nu tycker jag det är så skönt att dom har hittat kroppen så att man får veta om hans historia var sann. Men det tror jag knappast på! Man kan inte dö av en knuff, det tror jag då inte. Ikväll ska jag läsa aftonbladet och se om det kommit in nå mer information om händelsen. Men nu ska jag ta mig en kopp te och sedan göra mys i mitt rum och läsa lite kemi. Har sovmorgon imorgon till 10.20 och det ska bli ruskigt skönt. Men det lär ju inte bli så mycket sovmorgon eftersom jag ska duscha på morgonen, raka benen och packa inför boden. Uppdaterar på kvällen när jag kommit hem om jag hinner och har tid. Jag brukar alltid bli så trött när jag badat men vi får se. Vi kommer säkert vara och glida i boden så man vet aldrig vilken tid vi är hemma. Men nu ska jag kila. Hörs imorgon puss.

Kommentarer
Postat av: amanda

min lärare kände carolin, asläskigt : s haha

2008-10-24 @ 15:59:21
URL: http://aamandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback