ikea inhandling

Godkväll på er kära och underbara läsare. Har setat och funderat över hur jag vill ha mitt rum och fått lite knep av snälla mamma. Thank you! Det är nämligen så att jag älskar att designa själv och göra om i mitt rum så det känns riktigt kul med nytt i mitt rum. Ikväll blir det en lugnkväll skulle jag tro, fota och mysa, det är ju underbart. Morgondagen börjar med att sätta upp mina nya lackhyller från ikea. Det ska bli så spännande och se hur det blir, hoppas ju på det bästa och att det blir så som jag tänkt mig.  Här är det iallafall lite inköp från gårdagen, mer kommer sedan när allt fått sin plats.


Tänkte att det skulle bli kul med ny färg.

Lite prynads grejer är inte helt fel.

mer prynads grejs.

Nya lackhyller och ny röd matta.

Ny lampa, vid  sängbordet.

Okckså blev det detta tyg som kommer göras till en tavla ovanför sängen.

Och imorgon blir det att åka in till centrum och hålla utkik efter ny klocka och nya gardiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback