ingen bloggning

Har tyvärr inte haft tid med att blogga idag hade det verkligen brottomt i morse och efter skolan for jag in till stan, där träffade jag Rebecca först, sedan när Sofie slutat kom hon, inhandlade även lite grejs. Vi åt också flått på sunes, det var riktigt gott. Denna dag har varit riktigt rolig måste jag säga, det är ju bra. Idag på musten(på skolan) så gör vi en konsär typ och jag förstår mig verkligen inte på att vissa dom som sjunger så jävla falsk får sjunga, det låter faktiskt riktigt hemskt, inte för att jag skulle göra det bättre själv men iallafall. Ska nog plugga nu på so och sedan skriva lite labb raporter på datorn, men innan det ska ni få ta del av mina inköp idag, Puss


Klocka från ur&penn

kofta från cubus

tub linne från ginatricot

och en parfym :)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback