Känner mig duktig

Idag har jag diskat, satt på diskmaskinen/plockat ut den, städat i köket och nu håller jag på att städa rummet. Detta är inte likt för att vara jag, men jag har inget att göra och är rastlös, ingen mer som är det? Iallafall så kollade jag bland recept och då hittade jag från förra året då  vi hade från hemkunskapen i läxa att ta hem och så skulle föräldrarna skriva under om vad dom tyckte osv, och jag gjorde någon slags gratäng, hur gott som helst, så det hade jag tänkt laga någondag, så får man ju se om man förbättras eller blivit sämre! :) Sedan när jag städat klar i rummet så hade jag tänkt ta lite bilder från mitt rum, för igår skruvade vi ihop hyllerna och det jag fick, så ni ska få se resultatet och bedöma, själv tycker jag att det blev riktigt bra, men vad tycker ni? det är upp till er, brevlådan eller vad man nu ska kalla det är alltid öppen så det är bara ni komenterar vad nu tycker osv, senare när bilderna kikar in, håll utkik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback