kanon eller kalkon - KALKON

Hallå på er. Hur har er helg varit? Min har varit kanon förutom igår, men då var det måndag så det räknas inte. Igår börade allting suveränt vi packade husvagnen och for iväg. Det började med att vi pratade roliga historier i grillkåtan och sedan kommer jag inte ihåg nånting mera. Jag vaknade iallafall upp i min egen säng. Hade massor med blod i ansiktet. Också hade jag tappat bort min mobil om ingen vän har tagit hand om den. Sen fick jag reda på att Sofie hade ringt om hämtning åt mig eftersom jag var knallast på stället. Fast det var nog ändå bra eftersom såhär hade jag inte viljat mått(idag) på morgonen i husvagnen. Min halloween helg blir nog lugn eftersom taggen har sjunkit nu när jag mått såhär dåligt.  Idag  kl12 bär det av till ikea, jag vill verkligen dit, men om jag fortfarande mår såhär dåligt så får vi se hur det blir med det. Tack för att du ringde hem Sofie, det var den enda bästa<3 Men nu ska jag gå & göra ett iskallt vatten glas med iprem och hoppas att det blir bättre. Kanske hörs sen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback