Listen to your heart

Är hemma nu från en solstund med Sofie. Idag blev det 30 min, men det känns ju mycket längre eftersom det är himla långtråkigt. Är hos Sofie nu, hon duschar och jag sitter hära och väntar på att hon ska bli klar. Vi ska sedan se efterlyst. Jag ska inte övernatta hära men jag kommer nog inte uppdatera något mer idag pga har plugg att göra! Men vad är era planer inför halloween? Jag ska antingen umgås med några tjejer i min klass. Eller så blir det Sofie, Markus och dom. Vi får se! Juste jag kan ju passa på att skriva att i låten listen to your heart så har jag nu fått en vers jag ska köra, önska mig lycka till på uppvisningen. Jag är redan nervös och det är himla länge kvar. Men vi får väll hoppas det går bra. Men nu ska jag sätta på tv:n och bara slappa. Puss!

Kommentarer
Postat av: ;p

listen to your heart av vem ? xb haha ;b

2008-10-23 @ 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback