rihanna - disturbia

Idag mår jag inte så värst bra, kanske håller på att bli sjuk? Vad kan det annars vara. Vill typ bara spy hela tiden. Vad har ni för er nu? Själv sitter jag med en chips skål och juice med datorn i knät. Jag väntar på ett samtal ifrån min farmor, kändes som om det var ett tag sen vi pratade sist. Så jag ringde dit, men hon var på ljusparty så hon skulle ringa senare! Tänk er att ha en farmor som mankan berätta allting för? IT'S LOVELY and i love her. Kanske kan passa på att ringa farmors mamma signhild nu när jag ändå inte har något annat för mig, hon blir säkert glad som alla andra gånger när man pratar med henne. Ikväll ska jag bara lägga  mig framför tv:n och ta det lungt, Får hoppas på att jag bli bättre till imorgon. Kanske slänger in ett inlägg sen om jag orkar och har tid, take care:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback