skoltrött

Det är sjukt vad jag är skoltrött, det vill jag inte vara! Har pluggat idag vilket var sjukt jobbigt, och mensverk har man, herregud jag vill inte ens tänka hur jag kommer att må imorgon..Nu på senaste tiden så känns det som jag får kramper i magen när jag har mens. Ikväll hände det inte så mycket, hade tänkt att sola men orkar inte ta ut pengar, så det får bli imorgon :) Eller juste imorgon kan jag ju inte heller eftersom då ska vi ha kalas hära, pappa fyller nämligen 33år. Fy nu börjar grå håren snart sticka fram. Har engelska prov imorgon. Önska mig lycka till, för det lär jag behöva! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Du J, prova att ta en vetekudde, om du har, och lägga på magen/bäckenet.. så ska nog smärtan lindrar lite :) om du inte har någon vetekudde, ta och fyll en flaska med varmvatten och lägg istället.

2008-10-21 @ 11:17:33
URL: http://www.lemmal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback