skön dag

Eller så inte..(den enda som har varit skönt idag är att det inte var skola) Men jag har fått slitit som tusan på kappahl, och ont i fötterna det har jag. Iallafall har precis kommit hem från min prao och efter en stund på stan. Det var egentligen inte meningen att gå på stan idag men eftersom Jennifer kollade på fel busstider så hade vi ju missat bussen, så då fick det bli stan. Jag köpte lite babykläder till Lova och Thea, nu undrar ni säkert om vem dom är, men det är "gudmors barn" Köpte en klänning i turkos och en tröja till Lova och  till Thea hårband, klämmor och en body. Så nu har jag varit och lämnat över presenterna och nöjda blev det.Nu är jag helt slut, så ikväll blir det bara att slappa. Vad ska ni göra? PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback