väldigt irriterad

Vet ni vad jag hatar? Det är att jag ser den personen som jag mest irriterar mig på, och verkligen råglor på mig från topp till tå. Är du själv så jävla snygg? Nä, tänkte väll det. Är det så jävla roligt? nej så fan heller inte. Hatar även dom som bara ser ner på folk och knappt vågar säga ett skvatt, men på internet kan de säga hur mycket som helst. Jag menar, varför utsätter ni er själva för något sådant? okej, nu tänker ni säkert att " hur kan du(jag)" sitta och skriva sådant när du själv gör det? men så är det inte. Jag skriver blogg för att släppa mina tankar. Och klarar ni inte av att läsa det eller tar åt er så får ni ju faktiskt skylla er själva, det är ju inte jag direkt som tvingat er till att läsa min blogg? Nej tänkte väll det.


Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

ja klart jag kan det, var det inte du som ville ha den som var med i utlttningen?

2008-10-07 @ 18:24:30
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: felice

tell me about it;)

2008-10-07 @ 19:11:17
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/
Postat av: ...

haha hon är så lejd, vet vem du menar:)

2008-10-07 @ 20:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback