we have lot's to do

Fy vad trött jag är. Kändes som att man inte ville gå upp från sängen imorse, men jag var illa tvungen.. Jag är helt stressad och kommer förmodligen att vara det hela veckan, we have lot's to do. Imorgon har vi engelska prov. På fredag har vi Kemi prov. Och vi har även två inlämningar om våran prao i idrott och svenska vet inte när det skulle vara klart på idrotten men på svenskan skulle vi redovisa på onsdag. Det är verkligen mycket jusst nu. Och dom säger att det kommer bli värre, hur ska jag orka det? Är det bara jag som hatar måndagar? Då man måste gå upp tidigt för att få komma iväg till skolan, då man får veta vad man har till veckan och massa mer orsaker finns. Hade iallafall tänkt skriva ett inlägg innan jag lägger undan datorn för det är dags för pluggning! Vi började ju lungt idag, vi hade pass 1 och pass 2 då man får välja vad man vill göra sj. Sen så är jag sjukt less på skolans mat så jag bjöd Evelina på kifas där vi åt vesuvio, det var mycket gott. Men nu ska jag ta tag i mig själv och inte äta ute lika mycket, det går mycket pengar och man blir fet. Men nog om det, nu ska jag kila, hörs sen :)


Men det ska faktiskt bli skönt med höstlov, är det ingen som har några planer? Jag har då ingen, det blir väll att vara hemma som vanligt. Hade varit kul att få åka bort, men jag vill till stockholm efter jul på mellandagsrean och shoppa som aldrig förut!


Kommentarer
Postat av: Felice - FASHION IS HOT OR NOT

Du och jag kan shoppa:D

2008-10-20 @ 22:46:46
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback