efterlängtad dag

Denna dag är efterlängtad, varför?
jo, för jag får mina pengar :')

Nu sitter jag hära med rebecca, vi har precis kommit hem från dollarstore, där köpte jag ite godis och halstabletter eftersom min förkylning fortfarande inte har gott över. Imorgon är det "lära känna dagen" på skolan, vi ska lära känna dom nya eleverna. Jag längtar så mycket, eller så inte!  En sak jag bara måste inse är att jag är socker beroende, tro det eller ej, men sant är det. Det enda jag tänker på är dricka och godis, fyfan..nu måste jag nästan sticka iväg och köpa dricka;o Men nu ska vi till hockey och se luleå - skellefteå, puss på er!

Kommentarer
Postat av: felice

det är mitt fel att du är sockerberoende, förlåt gumman!:)

2008-09-02 @ 21:44:39
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback