fredag

ah wonderful, nu är dagen här som man längtar efter redan kommit. Veckodagarna går så fort.
Och jag är hur less som helst allt skolarbete, vi har verkligen mycket jusst nu. Speciellt jag som
har omprov i no nu också, blir att plugga söndag. Efter skolan åkte jag och åt med anna på frasses.

Efter det for vi och inhadlande lite godsaker till kvällen. För mig blev det vindruvor, dricka. Inge godis

denna gång! Vad har ni för er ikväll? Själv hade jag tänkt umgås med rebecca. Om inte så kanske

Johan och Kalle skulle komma förbi? ..Eller så blir det en hemmakväll helt enkelt. Det skulle vara
skönt det med. Men nu ska jag göra något vettigare än att sitta vid datorn. Ha en bra fredag, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback