gårdagen och dagens;

Det började med att jag cyklade in till stan, där mötte jag rebecca.
Sedan dök johan, robert och erik upp. Sedan bjöd dom oss på
lasergame, kul - faktiskt! Första omgången vann rebecca med mest
skott och andra omgången vann jag. Killarna blev totalt utklassade!
Sedan efter det så cyklade alla hem till mig och vi tjollade och hade oss.
Sedan somnade vi nångång kring3. Nu på morgonen har vi bara lejdat oss.
 Och nu är det dags att stiga upp och äta frulle, kanske det blir frasses?
I think so, nångång måste man väll få unna sig litegrann! Angående till min
header, så har jenna haft fel med datorn, men den kommer, så ut och håll utkik!
Updaterar senare, take care/J


Kommentarer
Postat av: rebbis

jennifer är snygg

2008-09-08 @ 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback