happines is to be we two

Skall strax hoppa in i duschen och sedan sätta mig framför tv:n och bara glo. Har kommit hem från sofie nu, vi gjorde 5minuters kola och typ fruktkokteil, eller vad vi nu ska kalla det, vi blandade ihop en massa frukter och bara myste framför tv:n. Vi kollade på topmodel sen for jag hem ganska tidigt för jag ska hinna ducha och se på andra avenyn eftersom imorgon så ska jag på stan med sofie hade tänkt köpa nån kofta. Men vi får väll se vad som kommer hem i påsen imorgon. Det som är synd är att pappsen ville att jag skulle följa och flyga med honom för första gången imorgon, men då ska jag på stan, men det finns fler möjligheter får jag väll hoppas! Men nu väntar duschen, pussdå!

Kommentarer
Postat av: felice

väljer du stan framför att flyga? du är galen babyko, jag kan följa med daddycool ;)

2008-09-30 @ 22:10:04
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback