jag känner mig duktig!

Vilken pluggis jag har varit idag. Och vet ni? Det känns jävligt skönt. Ända sen jag kom hem idag (vid 4) så har jag setat fastlimmad i sängen med en skrivbok, ett häfte och mattebok. Jag har alltså pluggat i 3½ timmar idag. det måste nog vara rekord. Jag börjar känna att jag fattar lite, men jag förstår fortfarande inte vad man ska träna på. Så får hoppas att det går bra på torsdag, ni får hålla tummarna för mig och önska mig lycka till! :)

Just nu sitter jag med coca cola och skriver blogg. Nu känner jag moi nöjd och nu kan jag åka och sola med sofie sen avslutas kvällen med Andra Avenyn och en lång dusch. Sedan ska jag nog lägga mig i sängen och läsa igenom det sista och sedan får det räcka för mig. Take care


Kommentarer
Postat av: felice

du är duktig gumman! jag är grymt proud<3

2008-09-30 @ 19:21:40
URL: http://modeisdelicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback