torsdag

kom nyss hem från skolan och jag är vrålhungrig. Men så är det ju typ varje dag eftersom vi aldrig får nån god mat på skolan så inget ovanligt. Nu sitter jag har och väntar på hemma gjord palt,  fan va gott det ska bli. Idag på skolan så tejpade killarna in mig, haha. Tillslut hjälpte tjejerna mig och min klasssföreståndare att ta mig loss, det var inte lätt kan jag säga. Också sa dom att imorgon skulle dom ta silver tejp och tejpa fast mig på en stolpe eller toalett eller nå, haha vi får se hur det blir med den saken. Anyway maten är klar nu men tänkte först att ni ska få ta del av pictures, pusspårä!


såhär djupt konsentrerad är jag:-)

haha mys? mina händer var alldeles illröda när jag kom loss.


Kommentarer
Postat av: felice

Haha, hoppas dom tejpar fast dig på en toalett;) ändå rolig syn gumman

2008-09-18 @ 16:23:21
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/
Postat av: hanna

var det inte tobbe dom skulle tejpa fast på en stolpe eller nåt ? ;)

2008-09-18 @ 21:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback