torsdag/tjejkväll

Kvällen började med att jag, Sofie och Angelice kom in till stan. Gick in i olika butiker bland allt folk. Man kunde ju inte hitta något för det var ju så mycket folk, så imorgon blir det stan med sofie efter skolan. Iallafall vi gick med markus, Danne, Vikberg, Pojje, Johan och Pernilla ett tag också. Senare mot slutet var det bara jag, Sofie, Markus och Johan kvar. Dom kännde tydligen varann :) Vi åt flåd på sunes sen prommenerade vi hem till någon robert? Sen fick vi hämtning. Imorgon blir det lillpite eller något annat place? Vi får helt enkelt se vars vi hamnar! Nu ska jag tvätta bort sminket och göra mig klar för sängen. Har faktiskt sovmorgon imorgon, gode skönt. Men godnatt nudå, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback