-

TORSDAG: Efter skolan gjorde jag mig klar inför tjejkvällen på stan. Sen skjutsade anna mig till felice. Där angelica dök upp. Vi mötte även upp emmy för att gå med oss. Benen blev trötta rätt så fort och det blev bara jobbigt efter ett tag. Sen hämtade henke mig och då sov han över.

FREDAG: Fredas morgonen började bra när vi skulle ta bussen till skolan så krockade vi. Ingen gjorde ju illa sig och det var väll tur. Sen var det skola som vanligt. Henke hämtade mig vi for och åt, han bjöd den sötisen. Senare på kvällen var vi ute och körde. Sen sov jag över hos honom.

LÖRDAG: (idag) har jag inte gjort ett piss, har bara suttit uti detta elände och degat. Känner att jag börjar bli rastlös. Ska nog slå på en film. Men då är frfrågan, vilken film? Tur vi har någon bra.

SÖNDAG: (morgon dagens planer) ser ut att bli som vanligt. Det är tråkigt med söndag för varje söndag ser precis likadan ut. oth, gossig girl, wipeout och sanningens ögonblick. Hade också tänkt höra med anna om hon har lust att färga håret på mig, det behövs min utväxt är ju typ 1 km nu.


Snygg bild från idrotten i fredas!

Kommentarer
Postat av: jennie

Tack!:) Den kostade endast 149kr:)!

2009-04-05 @ 11:20:04
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback