-

Förlåt för en dålig uppdatering i helgen. Men nu får ni läsa förfullt. I fredas var jag med henke, vi åkte på godis huset där vi köpte massa gott. Sen körde vi omkring med jens och mattias på "en trappa ner" Sen körde vi runt hela kvällen. Vi var chafför till anna och pappa och deras kompisar, det slutade med att jag och henke åkte hem till honom och somnade där. Då ringer pappa kl 2 och frågar om skjuts så då var det bara upp för att hämta dom. Sen strejkade henkes bil, så vi fick hämta startkablar osv..sen när vi skjutsat hem alla så ville pappa på sunes så vi åkte hem och hämtade pappas bil också körde vi dit och åt jag, henke och pappa. Sen skjutsade vi hem pappa och vi lånade pasaten till henke där vi sov. Jag tror inte vi var hemma nånting före 4 iallafall, så en lång kväll blev det allt.

Lördagen började med att vi vaknade upp. Gick ut och gick med taco medans henke skruvade i nå? Så han skruvade i volvon hemma hos oss medans jag var på EU kurs, vi körde upp. Var inte alls svårt, klarade det direkt. Sen hämtade henke mig också åkte vi hem för att duscha och fixa oss. Vi for på bio, vi kollade på män som hatar kvinnor. Gud så hemsk film, man blev bara förbannad när man såg den. Men bra var den iallafall! Sen drog vi en drive tur på max och hämtade hem mat. Sen låg vi bara och myste tills vi somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback