-

Jag hatar att måla naglarna. Jag klantar alltid till det under den tid som det ska torka tex kommer emot någonting så det förstörs, usch. Nu har jag äntligen klarat det - för en gångs skull - och nu är det läckert, haha! Jaja, jag loggade inte in bara för att skriva om måla naglarna. Utan mer för vad som händer idag och vad som hände igår. Så då börjar vi med gårdagen. Gick på prommenad mötte henke, det var skitkallt så vi gick till mattias och värmde oss. Sen gick vi tillbaka. Sen åkte Henke hem. Dagen blir enbart plugg plugg plugg..mycket denna vecka jämfört med vanligt. Kanske det blir en prommenad senare ikväll, men det beror ju på hur det har gått.



Väntar nu på middagen som snart serveras, hoppas det blir något gott. Sen blir det att ta på  mig mys-kläder eller rättare sagt ( henkes ) sen blir det plugg, som jag redan sagt. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback