5 februari

Jahaja, har kommit hem för ett tag sen från skolan. Kanske lugn och skön dag idag faktiskt. Så godkväll på er allihopa har inte varit så bra på att blogga, men jag har haft andra saker för mig! Kan ju börja med att skriva från gårdagen, det hände inget speciellt. Iallafall inget jag kan komma på nu. Jag gick ' halva ' vägen till älsklingen, sen kom han och hans mamma och hämtade upp mig. Idag, då vaknade jag med en ganska seg morgonstart. Vilket gjorde att jag verkligen inte ville till skolan. Men om man är hemma en dag så så har man missat en veckas arbete känns det som, inte så kul. Men så duktig som jag var så steg jag upp och gjorde mig iordning. Hade som sagt nationella första passet i svenska och det gick ganska bra om jag får säga det själv. Nu ringde pappa och sa att han hade lagt in pengar på mitt kort, så nu har jag ca 800 puss på mig, och 150 kr i plånkan, + typ 50kr i enkronor/femmor/tior. Känner mig lyckligt rik, haha men det kommer ta slut lika fort som det kom in. Idag ska jag sola med sofie, sen kanske plugga det behövs att nöta ekvationer, någon som har lust att hjälpa mig? Sen ska jag följa anna och handla till imorgon då vi ska till jokkmokk. Men ursch på detta blaskiga vädret. Aja, ska väll försöka plugga lite mer även fast jag inte orkar. Men det kommer väll ändå sluta med att jag fastnar hära.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback