7 februari

Godmorgon på er. Eller goddag kanske till och med godkväll. Fy vad trött jag är! Men jag förstår mig inte på varför jag är trött. För vi kollade på let's dance och bara chillade igår. kl 01,00 på natten vart vi pigga och tänkte ta oss en prommenad, vill ni veta hur långt vi gick? haha, runt gården. Sen in igen. Det var inte mening att det skulle bli så kort, men det var kallt och det var mysigare att ligga i sängen. Sen började vi kolla på nån film som var på fyran. Somnade till den och henke likaså. Men vaknade hur många ggr som helst i natt, vet inte varför. Strax ska jag hoppa in i duschen och fixa mig iordning och vänta på att jag får svar på ett sms, som avgör vad som händer idag.

Vad ska ni göra idag annars?
Kram, Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback