8 februari

I går kväll så åkte jag med pappa till flygfältet där han gjorde nå saker. Sen när jag kom hem så var dima och jocke hemma hos mig så jag var med dom, vi gick till ok och köpte nå gott. Sen hem till mig igen, vi kollade tv, satt vid datorn också uppträdde dima för oss. Ful var han. I eftermiddag ska jag vara med Henke, vad vi ska göra är väll inte helt klart än så mer om det kan jag inte skriva. Men det blir väll det vanliga. Nu hade jag tänkt städa (ordentligt) i mitt rum, för det ser förjävligt ut. Typ godispapper överallt, kläder på golvet, tomma glas också vidare. Måste också på ok en sväng idag och fylla på min mobil som endast har 52 kr kvar på kortet och inga gratis sms. Eftersom jag är mobilberoenda så skulle jag inte klara mig en dag utan pengar på den. Nog om det. Får se om jag slänger in nått inlägg sen.




- i sommras i juni/juli nångång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bara älskar ditt hår:)

2009-02-08 @ 17:16:32
Postat av: Frida

Därför att vi sedan ska flytta till våran stuga. Och det blir så dyrt att hålla igång två hus, så vi bor i lägenhet tills huset blir klart därborta :)

2009-02-08 @ 18:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback