grattis felice♥

Hej på er. Hur har er dag varit? Min dag har varit ganska lugn men ändå lite hektisk. Vaknade vid 06.00 av att pappa åkte till jobbet, hade svårt att somna om men det gick tillslut och jag vaknade igen vid halv 8 - som vanligt! Gick upp och fixade mig med lugn & ro.

Kom tidigare hem, vilade lite. Nu sitter jag här och pratar med min vän felice som fyller år idag angående helgen. Party på gång, eller inte party mer tjejkväll. Ska bli så otroligt kul att träffa en massa vänner. Jag har verkligen saknat er ♥

På hk:n. Gjorde jag egna köttbullar och potatis m.morätter, mums & nyttigt.
Jag verkar klara mig bra på nyttighets-fronten, duktig jag är! Faktiskt så sa min
hk lärare att jag har mvg i hk och det känns jävligt skönt att höra, det gjorde min
dag så mycket bättre. Men jag måste ju klara provet för att behålla det och det ska
jag göra. Ska börja plugga redan nu ändå fast den är flera veckor kvar.




FELICE JAKOBSSON, GRATTIS BABE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback