inte överskattat

Det var ett bra tag sen jag skrev, ellerhur? Därför tyckte jag att det var dags nu. I lördags var det en dag när alla singlar tycker är överskattat, alla♥dag. Fast den är inte överskattad. Att fira alla♥dag med den man älskar betyder inte att man måste vara i ett förhållande. Samla ihop ett par närmsta vänner och umågs. Svårare än så ska det inte behöva vara.Den dagen tillbringades på kabaree, sen åt vi middag med släckten och henke följde med såklart. Sen åkte vi hem till honom där vi körde fyrhjuling osv. Söndags så pluggade jag hela kvällen, kollade på gossipgirl. Måndag det var igår, då var jag med sofie. Vi kollade på innebandy (korpen). Det var kul att vara med dig snygging! Idag är det tisdag, har precis slutat skolan, vi slutade efter lunch, fast jag åt ingen lunch för var tvingen hinna med bussen så håller på med lunchen nu här hemma. Dima är hära, vi ska plugga ihop. Vad har ni för er?:)


Kommentarer
Postat av: louise

Kolla in min tävling!

http://louisehjelmqvist.blogg.se

bra blogg!

2009-02-17 @ 14:53:29
URL: http://louisehjelmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback